sábado, 13 de febrero de 2010

Recepta de la coca de l'Enric

Ingredients

• 1 Iogurt natural o desnatat (No llenceu l’envàs fa de mida!)
• 3 Envasos de farina
• 2 Envasos de sucre
• Mig d’oli
• Mig envàs d’anís(Si es vol)
• 1 Sobret de llevat
• 3 Ous
• 1 Ratlladora de la pell d’una llimona o taronja

COM ES FA?

1. Es posen tots els ingredients en un bol.
2. Es barregen junts.
3. En una safata per anar al forn S’unta el fons amb mantega
4. A sobre es posa un paper especial par anar al forn
5. Una altra vegada a posar mantega.
6. Es posa a la pasta a la safata
7. S’hi tira una miqueta de sucre a sobre la pasta (i si voleu poseu pinyons per sobre)
8. Llavors es posa al forn a 180º, 25 minuts o fins que si es punxa amb un escuradents si surt net.

BON PROFIT!

- La meva mare i jo el vam fer, però amb CANELA I CACAU, ens va quedar BONISSIM.
(Miranda)
- A mi em va quedar bonissima!!!!!!!!!
(HELENA LÓPEZ)
- A mi m'ha agradat molt la coca de l'Enric jo l'he fet.
(Santi)

0 comentarios:

Publicar un comentario