viernes, 19 de febrero de 2010

La Vella Quaresma

A classe de religió hem fet un mandala de la Vella Quaresma.








- M'ha agradat molt fer aquest mandala
(Núria Aymerich)
- M'ha agradat molt fer aquest mandala de la Vella Quaresma.
(Joana)
- Ens va quedar molt BÉ!!!!!!!!!
(HELENA LÓPEZ)
- Es que sou uns artístes!!!!
(Mª Carmen)
- Va ser molt xulo fer la Vella Quaresma m´ho vaig passar molt bé fen el mandala de la Veja Quaresma.
(GUILLEM LÓPEZ)
- Va ser molt divertit fer el mandala de la Vella Quaresma , amb tantes cames que té amb vaig cansar MOLT !!!
(Elena Borque)
- Els mandales van molt bé per a relaxar-nos i expressar el que sentim mitjançant el color. En internet trobareu adreces molt interessants amb mandales que podeu imprimir i pintar
(Mª Carmen)
- Va ser molt xulo el dibuix de la Quaresma.
(Santi)
** Silvia, sento molt no poder-te ajudar Vam fer aquesta activitat i no em vaig quedar cap model de reserva. Salutacions
(Mª Carmen)

0 comentarios:

Publicar un comentario