martes, 23 de febrero de 2010

Can Julià

En aquest espai podeu comentar tot el que vulgueu sobre la sortida a "Can Julià"




- M'ha agradat molt pintar els mocadors i com formavem els colors. Amb unes diapositives tots junts hem fet un conte d'un cirerer. Quan dinavem hem explicat uns acudits molt divertits
Aquesta excursió és una de les que més m'han agradat. M'ho he passat molt bé. (Helena López)
- El taller de colors m´ha agradat molt.
(Oscar)
- El que més m'ha agradat, és:
Les activitats, que són:
-La del mocador de seda i
-la de fer una diapositiva per el projector,
el conte que havíem de fer entre tots el companys
i lo dels científics dels colors de l'arc de Sant Martí.
(NÚRIA AYMERICH)
- El que més em va agradar de la excursio va ser lo del mocador i també em va agradar la diapositiva. Jo vaig fer un riu amb un pont.
La Paquita va fer un cirerer i els meus companys i jo vam fer un conte de cireres.
La diapositiva que més em va agradar va ser la de l' Elías.
(Joana Blanch)
- A Can Julià m'ho vaig passar molt bé i em va agradar molt!! Hi podem tornar a anar??
(Pol)
- Jajajajaja jo m'apunto, eh????
(Mª Carmen)
- I jo també m'apunto.
(MIRANDA)
- Em va agradar molt secar els mocadors de seda amb els secadors.
(Miranda)
- Em va agradar molt fer els mocadors.
(Guillem)

0 comentarios:

Publicar un comentario