viernes, 19 de febrero de 2010

Les nostres tortugues de fang

Les tortugues de les nostres disfresses, ara són de fang








- M'ha agradat molt fer aquesta TORTUGA de fang igual que la disfressa de carnaval.
(Núria Aymerich)
- A mi m'ha agradat fer la tortuga igual que la disfressa.
(Joana)
- M'ho vaig passar molt bé fent fang però em vaig embrutar molt les MANS!!!
(Elena Borque)
- M'ha agradat molt fer una figura amb fang.
Era una TORTUGA!!!!!!!!!!!!!
(Helena López)
- M'ha agradat molt que la figura de fang que vam fer a plàstica fos la mateixa del carnestoltes.
(MIREIA GONZALEZ)
- Es que us van quedar molt bé.
(Mª Carmen)
- A mi em va agradar molt fer les TORTUGUES¡¡¡
I disfressar-me
(GUILLEM LÓPEZ)
- El treball de les tortugues va ser molt difícil.
(Santi)

0 comentarios:

Publicar un comentario