viernes, 14 de mayo de 2010

Visita-taller al garden Catalunya Plants

LA VISITA AL GARDEN
El dimarts 11 de maig vam anar al GARDEN. M'ha agradat molt, és un lloc on hi ha moltes plantes. M'ho vaig passar molt bé perquè vam fer un clauer i vam plantar una planta anomenada EUONYMUS JAPONICUS. També m'ho vaig passar molt bé al parc. L'Enric, la Núria, el Guillem i vam jugar a un joc que ens vam inventar.
(Joana)
- A mi lo que més em va agradar del garden va ser aquell tobogan del goril·la i també quan ens van fer tocar el captus l'únic és que despres em vaig clavar una estella.
(Mireia García)
- La visita al garden va ser molt xula. Primer varem fer un tomb pel garden, ens van ensenyar les plantes i van dir com es deien. Després en segon lloc vam plantar una planta que es diu euonymus japonicus, al arribar a casa la vaig regar i ara l'ha tenim al balcó.
(Santi Ibañez)
- Em va agradar molt el garden era xulissim vam fer un clauer i vam sembrar una flor que es deia AUONYMUS JAPONICUS i quina sort vam tenir, que no ens va ploure!!!
(POL ALONSO)
- Va ser molt xula l'excursió al garden. M'ho vaig passar molt bé. M'agradaria tornar-hi perquè vaig apendre moltes coses sobre les plantes.
(MIREIA GONZALEZ)
- EXCURSIÓ AL GARDEN
El dimarts 11 de maig vam anar d'excursió al Garden tot el dia. El Garden és molt gran, les plantes de la sabana estan en una casa, els cactus i les plantes sota una teulada i el arbres a l'aire lluire. Vam veure plantes carnívores, cactus, etc...Vam fer un clauer amb coses de plantes: fulles, pètals...i vam trasplantar una planta. Després vam anar a jugar i dinar en un parc.
El que més m'ha agradat és tot el que he vist perquè he après molt.
{ENRIC)
- M'ha agradat anar al garden perquè,vam fer tallers molt divertits i a l'hora de dinar i al jugar tot va ser molt diverti!!!
(HELENA LÓPEZ)




0 comentarios:

Publicar un comentario