martes, 25 de mayo de 2010

Mesures de capacitat





- Em va gradar molt fer les preguntes per aprendre i m'ho vaig passar molt bé. Era com a l'aire lliure!!!
Em va agradar moltissim, 2 litres, 1 litre, mig litre, un quart de litre.
VA SER MOLT XULI I MOLT GUAY!!!!!!!!
(HELENA LÓPEZ)
- Va ser molt xulo fer lo de les mesures
(Pol Alonso)
- Va ser molt divertit i vaig aprendre moltes coses curioses.El que em va agradar més va ser quan vaig mesurar amb la Carolina, tot i que em vaig mullar una mica els pantalons.
(MIREIA GONZALEZ)
- 1 litre es igual que 2 mitjos litres i dos mitjos litres son igual que dos quarts de litre?.
(lluc)
* No estic d'acord amb el Lluc que dos mitjos litres són igual que dos quarts de litre, perquè dos mitjos litres són igual a quatre quarts de litre.
{Enric}
Bravoooooooooo Enric, has superat la prova.
- 5 litres =a 10 mitjos litres i 10 mitjos litres = a 20 quarts de litre? (MIREIA GARCIA)
- 2 litres es igual que 8 quarts de litre?
(Lluc)
- 10 litres es igual que 44 quarts de litre?
(Lluc)
* No estic d'acord perquè 10 litres son 40 quarts de litre (Alex Estrada)
* No estic d'acord 10 l son 40 quarts de litre (Xavier)
Molt bé, heu encertat la resposta!

- 5 litres es igual que 10 mitjos litres?
(Lluc)
* Estic d'acord amb el Lluc 5 litres es igual que 10 mitjos litres.(HELENA LÓPEZ)
* Si esta bé lo del Lluc (Pol)
Resposta correcta!
- 5 litres=4 mitjos litres=16 quarts de litre?
(Guillem)
* No estic d'acord amb el Guillem.(Miranda)
5 litres = 10 mitjos litres = 20 quarts delitre (Elena)
Resposta correcta!
- 8 litres=16 mitjos litres=84 quarts litre?
(Guillem)
* No estic d'acord amb el GUILLEM,perque 16 mitjos litres,son igual a 64 quarts de litre.(MIRANDA)
Molt bé Miranda!
- 80 litres = 160 mitjos litres =640 quarts de litre
(Mireia Garcia)
Pendent de solució
4 litres =8 mitjos litres = 16 quarts de litre?.
(Mireia Garcia)
* Estic d'acord amb la Mireia (Miranda)
Resposta correcta!
1 litre =2 mitjos litres =4 quarts de litre?(Mireia Garcia)
* Estic d'acord amb la Mireia (Miranda)
Bravo, resposta correcta!

0 comentarios:

Publicar un comentario